Ćwiczenie 2. Odpowiadamy na głosy niezadowolenia mieszkańców

Otwarto: piątek, 11 kwietnia 2025, 00:00
Wymagane do: sobota, 12 kwietnia 2025, 00:00

📄 Zadanie:

Sztab komunikacji kryzysowej monitoruje i analizuje informacje pojawiające się w przestrzeni publicznej – w szczególności w mediach społecznościowych, na grupach lokalnych oraz forach mieszkańców.
Przed przygotowaniem odpowiedzi, wszystkie komentarze i sygnały od mieszkańców są kategoryzowane według treści i tonu. Dzięki temu możliwe jest szybkie, adekwatne i spersonalizowane reagowanie.

1. Każda grupa pracuje z innym zestawem komentarzy tematycznych (5 grup po 3 uczestników)

2. Dla każdego komentarza:

   - Napiszcie odpowiedź w imieniu urzędu – profesjonalną, spokojną, zrozumiałą.

   - Unikajcie konfrontacji, tłumaczcie fakty, okażcie troskę.

   - Uzasadnijcie w 1 zdaniu, dlaczego wybraliście taki ton i treść.

   - Napiszcie wypowiedź opanowanego mieszkańca.